sluiten

Bekijk ons
kindcentrum

Samen leren voor het leven

Kom kennis maken

AV Heijberg 19.09.22 015

Kinderopvang

Groene achtergrond AV Heijberg 19.09.22 012

Samen leren
voor het leven

Welkom bij
Kindcentrum De Heijberg!

Op Kindcentrum De Heijberg in Rotterdam staat zin in leren centraal en worden de mogelijkheden van elk kind voorop gezet. De kinderen beleven plezier in het leren en ontdekken en worden creatief geprikkeld en cognitief uitgedaagd. Dit gebeurt onder meer door in te spelen op de behoeftes en vaardigheden van de individuele leerlingen met gedifferentieerd onderwijs en vakleerkrachten voor muziek, crea, gym en meerbegaafde leerlingen. Zo kunnen talenten optimaal ontplooien en worden life skills ontwikkeld.

Door betrokkenheid en
vertrouwen worden de leerlingen sociaal-emotioneel voorbereid op de toekomst. Daarnaast bieden de christelijke normen en waarden een stabiele richtinggevende basis voor onze omgang met elkaar in een steeds veranderende maatschappij. De kinderen van Kindcentrum De Heijberg komen vrijwel allemaal uit de directe omgeving van de school uit de wijken Hillegersberg of Nieuw-Terbregge.

over ons onderwijs

Condoleance Annelies van Dijk

Met groot verdriet nemen wij afscheid van Annelies van Dijk.
Annelies was van 2018 tot en met 2023 voorzitter College van Bestuur van Stichting Opwijs.
Via onderstaande knop kunt u een condoleance bericht sturen voor de familie.

ontwerp en realisatie: Impuls